Fagfrokost: Tone of voice

 

Hvordan bruker du språket for å kommunisere merkevarens identitet?

Tone of voice er den personlige tonen i bedriftens språk, som både snakker til målgruppen og uttrykker hva bedriften står for og hvem de er.

For IKEA er tone of voice en del av ryggraden og en rød tråd som skal bidra til at IKEA oppfattes som en tydelig merkevare. Men hvordan jobber IKEA egentlig med tone of voice? Og hvordan jobber IKEA Norge med globale retningslinjer på et nasjonalt nivå?

Markedskommunikasjonsspesialist Anja K. Fjellman gir oss et innblikk i hvordan IKEA jobber med disse utfordringene, i tillegg til å komme med flere nyttige tips dere kan ta med dere hjem. Vi gleder oss!

 

Program:
8.00–9.30:  Fagfrokost
8.30–9.15:   Faglig del – Tone of voice med Anja K. Fjellman fra IKEA

 

MELD DEG PÅ HER!

 

Noe du lurer på? Send e-post til best@bestitekst.no

*Er du påmeldt, men får ikke til å delta likevel? Meld fra innen 24 timer før fagfrokosten begynner, så slipper du avmeldingsavgiften på 500 kr.